Meta Business panelinde “Öğrenmeyle Sınırlı” uyarısı alıyorum. Bu problemi nasıl çözebilirim?
Merhaba Eda,
Meta Business panelinde oluşturduğunuz reklamlarda öğrenci ve danışanlarımızın karşılaştığı ilk problemlerden birisi, kampanyanın “öğrenmeyle sınırlı” kalmasıdır. Bu durumun nedeni, reklam yayınından sonraki hafta içinde yaklaşık 50 optimizasyon olayı alma olasılığının düşük olmasıdır.
Daha iyi anlaşılabilmesi için bir örnek vereyim: Örneğin reklam setinizde düşük bir bütçe vermişsinizdir ve bu nedenle reklam yeteri kadar etkileşime girmemiş ve kendini optimize edecek veri toplayamamış olabilir. Bu durumda bütçeyi artırmanız gerekir.
Çoğu zaman çözüm bütçeyi artırmak olsa da tek yöntem de bu değildir. Hedef kitle ne kadar büyük olursa insanların optimizasyon olayınızı tamamlama olasılığı da o kadar artar. Bu nedenle hedef kitleyi büyütmek de bazı durumlarda işe yarayabilir.
Ayrıca optimizasyon olayınızı “Alışveriş” iken “Sepete Ekleme” veya daha kolay gerçekleştirilebilir bir alternatife dönüştürürseniz, bu durumda da öğrenmeyle sınırlı uyarısını kaldırmayı başarırsınız.