Merhaba, tekstil sektöründe faaliyet gösteren bir e-ticaret sitemiz var. Genellikle Instagram reklamları çıkıyoruz ama Google Ads reklamı da çıkmak istiyoruz. E-ticaret ve satış odaklı olarak Google Ads Kampanya Türleri arasından hangisini seçmemiz gerekiyor?
Merhaba Aren,
E-ticaret ve dijital pazarlama alanında tek bir mecradan reklam vermenizi genellikle önermeyiz. Meta Business (Facebook, Instagram) ve Google Ads reklamlarını aktif olarak kullanmak size daha fazla dönüşüm sağlayabilir. Bu çerçevede Instagram reklamlarının yanı sıra Google Ads reklamı çıkacak olmanız doğru bir adım gibi görnünüyor.
Google Ads kampanya türleri hakkında detaylı bilgiyi, Medya Akademi Blog’ta yayınlanan “Google Ads Kampanya Türleri” başlıklı makaleden edinebilirsiniz. (https://medyaakademi.com.tr/2021/12/21/google-ads-kampanya-turleri-hangisini-secmeli/)
Makalede detaylı olarak anlattığımız kampanya türleri arasında önceliği arama ağı reklamlarına vermenizi öneririm. Böylelikle Google arama ağında sizin ürün kategorilerinizi arayan kişilere doğrudan pazarlama yapabilirsiniz. Ancak arama ağı reklamları tek başına yeterli olmayacaktır. Yeniden pazarlama (re-marketing) yaparak satışlarınızı çok daha fazla artırabilirsiniz. Re-marketing için görüntülü reklam ağı ve video reklamlarını da kullanmanızı öneririm.