fbpx

Program Detayları

  • Konu Sayısı 0
  • Testler 0
  • Program Süresi 5 week
  • Eğitim Seviyesi Temel ve Orta Düzey
  • Eğitim Dili Türkçe
  • Kontenjan 10
  • Değerlendirme Var
0 Değerlendirme
10 students

Programın Amacı

Medya Akademi “Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX) Eğitimi“, katılımcılara online platformda, canlı olarak teorik bilgi ve uygulama deneyimi sunar.

Sertifikalı eğitim, teorik bilgi ve uygulamalardan oluşur. Teorik bilgilerle, katılımcılara kullanıcı deneyimi tasarımı alanında gerekli bilgi birikimi sağlanır. Uygulamalarla, katılımcıların deneyimlerini geliştirmesi amaçlanır.

Gerekli teorik bilgi ve uygulama deneyimi kazanan katılımcıların piyasada ihtiyaç duyulan kullanıcı deneyimi tasarımı alanındaki uzman talebini karşılamaları amaçlanmaktadır.

Sınırlı katılımcı sayısı ve uzman eğitici kadrosu ile bu amaca ulaşmak 18 saatlik online, canlı ve uygulamalı eğitim programı ile mümkün olabilmektedir.

Program İçeriği

Medya Akademi Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX) Eğitimi kapsamında aşağıdaki konularda detaylı, canlı ve uygulamalı eğitim verilmektedir.

  • Kullanıcı Deneyimi Temelleri
  • UX Araştırmaları (UX Research)
  • UX Tasarımı (UX Design)
  • Bilgi Mimarisi
  • Çizim, Wireframe, Prototipleme
  • Arayüz Tasarımı (UI Design)
  • Kullanılabilirlik Testi

Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Programının Gün ve Saatleri

Medya Akademi “Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX) Eğitimi” hafta içi yapılmaktadır. Dersler Salı-Perşembe günleri, 20.00-22.00 saatleri arasında Zoom platformu üzerinden yapılacaktır. Program toplam 5 hafta18 seminer saati sürmektedir.

Salı-Perşembe: 20.00 – 22.00 (Başlangıç, 15 Nisan 2021 – 13 Mayıs 2021 ) (Kontenjan Var)

Sınırlı Katılımcı Sayısı

Programlardan mümkün olan en iyi verimin sağlanması için gruplarda katılımcı sayısı 10 kişi ile sınırlıdır.

Programlar, online olarak, eğitmenlerin canlı yayınları ile en fazla 10 katılımcı ile yapılmaktadır.

Sertifikasyon

Medya Akademi’de eğitim programına düzenli olarak katılan kişiler “Medya Akademi Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX) Uzmanlığı Sertifikası” almaya hak kazanırlar.

Sertifikaya hak kazanmak için 18 seminer saatini tamamlamak ve proje ödevini sunmak gerekmektedir.

Program Koordinatörü

Tüm sertifika programları Medya Akademi’nin alanında uzman ve deneyimli ekibi tarafından verilmektedir.

UX Tasarım Eğitimi, Medya Akademi uzmanlarından Giray Batıtürk tarafından verilmektedir.

Medya Akademi uzmanı Giray Batıtürk, İstanbul Arel Üniversitesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü’nden mezun olmuştur.

Bankacılık, telekomünikasyon, havayolu endüstrisi, perakende gibi bir çok farklı sektörde 7 yıllık UX/UI Tasarımı ve Proje yönetimi deneyimine sahip olan Giray Batıtürk, tasarımlarında projenin başlangıcından bitişine kadar olan güçlü bir iş zekası ve süreçler yaratmıştır.

Bu doğrultuda yüksek getirili web ve mobil uygulamaları için estetik ve kullanışlı çözümler oluşturarak etkin bir liderlik ile başarılı projeleri faaliyete geçirmiştir.

Medya Akademi bünyesinde kullanıcı deneyimi tasarımı alanında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunan Giray Batıtürk, bugüne kadar Koç Holding, Türk Hava Yolları, EnerjiSA, Anadolu Jet, Edenred, Ziraat Bankası, İGDAŞ ve Decathlon’un da aralarında bulunduğu onlarca şirketin ux süreçlerinin iyileştirilmesine katkıda bulunmuştur.

Ücretsiz Danışmanlık Hizmeti

Medya Akademi Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX) Eğitimi’ni başarıyla tamamlayan tüm katılımcılar, Medya Akademi uzmanlarının yer aldığı WhatsApp ve Telegram gruplarına dahil edilirler.

Sadece öğrencilerin katılabildiği bu gruplarda, uzmanlarımız 1 yıl boyunca öğrencilerden gelen soruları yanıtlarlar ve onlara ücretsiz danışmanlık hizmeti sunarlar.

Medya Akademi’nin danışmanlık hizmeti sunduğu 3 uzmanlık grubu bulunmaktadır: Dijital Pazarlama ve Sosyal MedyaE-TicaretWordPress ve Web Tasarım. Öğrencilerimiz diledikleri gruplara dahil olabilmektedir.

Eğitim Materyalleri ve Kitap

Medya Akademi Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX) Eğitimi’ne katılan tüm katılımcılar ücretsiz olarak Medya Akademi Yayınları’nın dijital ve basılı eğitim materyallerini almaya hak kazanırlar.

Medya Akademi eğitimlerine katılanlara ayrıca Medya Akademi’nin dijital eğitim materyallerine erişim hakkı tanınacak ve  Okan Yüksel’in Medya Akademi Yayınları tarafından yayınlanan “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya” kitabı kargo ile gönderilecektir.

Ücretlendirme

Medya Akademi Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX) Eğitimi, 1.250 TL (KDV Dahil) olarak ücretlendirilmektedir.

Tüm kredi kartlarına vade farksız 6 taksit imkanı sunulmaktadır. Vade farkıyla 9 ve 12 taksit yapılabilmektedir.

Detaylı Bilgi Talebi

Detaylı bilgi talepleriniz için yukarıdaki formu doldurarak, ekibimizin sizi e-posta ve telefon ile bilgilendirmesini sağlayabilirsiniz.

Ayrıca Medya Akademi Ankara Ofisi ile 0312 419 66 42  numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz. Programa doğrudan kayıt için web sitemizin sağ üst köşesindeki “Online Kayıt” butonuna tıklayınız.

  • Kullanıcı Deneyimi Temelleri
    No items in this section
  • Kullanıcı Deneyimi Araştırmaları (UX Research)
    No items in this section
  • Kullanıcı Deneyimi Tasarımı (UX Design)
    No items in this section
  • Bilgi Mimarisi
    No items in this section
  • Çizim, Wireframe, Prototipleme
    No items in this section
  • Arayüz Tasarımı (UI Design)
    No items in this section
  • Kullanılabilirlik Testi
    No items in this section

User AvatarUser Avatar

Medya Akademi kullanıcı deneyimi tasarımı uzmanı Giray Batıtürk, İstanbul Arel Üniversitesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü’nden mezun olmuştur.Bankacılık, telekomünikasyon, havayolu endüstrisi, perakende gibi bir çok farklı sektörde 7 yıllık UX/UI Tasarımı ve Proje yönetimi deneyimine sahip olan Giray Batıtürk, tasarımlarında projenin başlangıcından bitişine kadar olan güçlü bir iş zekası ve süreçler yaratmıştır.Bu doğrultuda yüksek getirili web ve mobil uygulamaları için estetik ve kullanışlı çözümler oluşturarak etkin bir liderlik ile başarılı projeleri faaliyete geçirmiştir.Medya Akademi bünyesinde kullanıcı deneyimi tasarımı alanında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunan Giray Batıtürk, bugüne kadar Koç Holding, Türk Hava Yolları, EnerjiSA, Anadolu Jet, Edenred, Ziraat Bankası, İGDAŞ ve Decathlon’un da aralarında bulunduğu onlarca şirketin kullanıcı deneyimi süreçlerinin iyileştirilmesine katkıda bulunmuştur.
0.0
0 total
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
X