fbpx
10. Yıl (2013 - 2024)
Medya Akademi, Ankara Ofisi
ODTÜ Teknokent
Telefon

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Eğitimi (İstanbul)

Program İçeriği

Medya Akademi “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi“, İstanbul’da yüz yüze ve uygulamalı olarak düzenlenmektedir.

Sertifikalı eğitim, teorik bilgi ve uygulamalardan oluşur. Teorik bilgilerle, katılımcılara dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanlığı alanında gerekli bilgi birikimi sağlanır. Uygulamalarla, katılımcıların deneyimlerini geliştirmesi amaçlanır.

Gerekli teorik bilgi ve uygulama deneyimi kazanan katılımcıların, kendi çalışmalarını da yaparak piyasada ihtiyaç duyulan dijital pazarlama ve sosyal medya uzmanlığı talebini karşılamaları amaçlanmaktadır.

Sınırlı katılımcı sayısı ve uzman eğitici kadrosu ile bu amaca ulaşmak 45 saatlik eğitim programı ile mümkün olabilmektedir.

Medya Akademi’de tüm eğitimlere en fazla 10 katılımcı kabul edilir. Tüm programlar uygulama ve pratik ağırlıklıdır. İstanbul eğitimlerimiz yüz yüze ve Ataşehir Kolektif House’da yapılmaktaır.

Medya Akademi “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı” kapsamlı bir programa sahiptir. Dijital pazarlama, sosyal medya, reklamcılık, web site kurulumu ve arama motoru optimizasyonu gibi konuları kapsar.

  • Dijital Pazarlama ve Temel Kavramlar
  • Türkiye’deki Popüler Sosyal Mecralar
    • YouTube, Facebook, Instagram, Twitter Linkedin ve Kapalı Sosyal Ağlar (Uygulamalı Anlatım)
  • Dijital Mecralar İçin Kaliteli İçerik Oluşturma
    • Metin (Uygulamalı Anlatım)
    • Görsel (Canva, Uygulamalı Anlatım)
    • Video (Lumen5, Uygulamalı Anlatım)
  • Sosyal Medya Yönetim Sistemleri
    • Buffer (Uygulamalı Anlatım)
    • Hootsuite (Uygulamalı Anlatım)
    • Facebook Creator Studio ve TweetDeck
  • E-Posta Pazarlaması
  • Temel Pazarlama ve Reklam Teorileri
    • Hedef Kitle Belirlenmesi ve Araştırması
    • Pazarlama ve Satış Stratejisinin Geliştirilmesi
    • Pazarlama ve Satış Hunilerin Oluşturulması
  • Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Reklamcılığı
    • Google Ads (Arama Ağı, Görüntülü Reklam Ağı, Keşfet ve Video Reklamları)
    • Meta Business (Instagram ve Facebook Reklamları)
    • Google Analytics, Search Console ve Piksel Kurulumları (+ Benzer Hedef Kitleler ve ReMarketing)
  • Web Tasarım ve WordPress CMS
    • Domain, Hosting Alımı ve WordPress CMS Kurulumu
    • Web Site Geliştirme ve Tasarım
    • E-Ticaret Site Kurulumu ve Temel Entegrasyonlar
  • Arama Motoru Optimizasyonu (SEO)
    • Google, Arama Motorları ve Algoritmalar
    • Site İçi SEO Çalışmaları
    • Site Dışı SEO Çalışmaları
  • Dijital Pazarlamada Raporlama ve Rakip Analizi
    • Sosyal Medya Raporları (Haftalık, Karşılaştırmalı)
    • Reklam Raporları ve Geri Dönüşümlerin İzlenmesi

Programın Gün ve Saatleri

Medya Akademi “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı” İstanbul’da hafta sonları, Cumartesi günü yapılmaktadır. Dersler Cumartesi günleri 09.30 – 18.00 saatleri arasında yapılacaktır. Her program toplam 6 hafta, 45 seminer saati sürmektedir.

 

Mart 2024 Grubu: 16 Mart 2024 Cumartesi (Bitiş Tarihi: 4 Mayıs 2024 Cumartesi)

Mayıs 2024 Grubu: 11 Mayıs 2024 Cumartesi (Bitiş Tarihi: 29 Haziran 2024 Cumartesi)

Medya Akademi’nin İstanbul eğitim programları, A+Life Ataşehir Kolektif House‘un modern ve yenilikçi eğitim salonlarında gerçekleştirilmektedir. 

Sertifikasyon

Medya Akademi’nin “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı”na düzenli olarak katılan ve başarılı olan kişiler 2 sertifika almaya hak kazanırlar.

Medya Akademi Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifikası” almak için 45 seminer saatini tamamlamak ve proje ödevini sunmak gerekmektedir.

Eğitimi başarı ile tamamlayan katılımcılar, değerlendirme sınavında başarılı oldukları takdirde Üniversite Onaylı, E-Devlette Görüntülenebilir Sertifika almaya da hak kazanırlar.

Program Koordinatörü

Tüm sertifika programları Medya Akademi’nin alanında uzman ve deneyimli ekibi tarafından verilmektedir.

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı, Medya Akademi kurucusu Okan Yüksel ve Giray Batıtürk tarafından verilmektedir.

Okan Yüksel; Uludağ Üniversitesi’nde Uluslararası İlişkiler, Anadolu Üniversitesi’nde Medya ve İletişim öğrenimi gördü.

Dijital pazarlama ve sosyal medya alanlarında birçok ödülün sahibi olan Okan Yüksel, ulusal ve uluslararası medya kuruluşlarının sosyal medya ekiplerinde yer aldı. Birçok ulusal ve uluslararası medya kuruluşunun sosyal medya hesaplarının kuruluşunu, yönetimini koordine etti. Al Jazeera, Anadolu Ajansı gibi medya kuruluşlarının yanı sıra T.C. Başbakanlık ve Millî Savunma Bakanlığı gibi kurumlarda sosyal medya danışmanı ve sorumlusu olarak görev aldı.

Okan Yüksel’in Türkiye’deki pek çok üniversitede ders kitabı olarak okutulan “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı“, “İnternet Gazeteciliği ve Blog Yazarlığı” ile “YouTube ve Video Blog Rehberi” adlı kitapları bulunmaktadır.

Okan Yüksel, halen “Türkiye’nin yeni medya okulu” Medya Akademi‘nin koordinatörlüğünü sürdürmektedir. Medya Akademi, 2015’ten bugüne dijital pazarlama ve sosyal medya alanında Türkiye’nin öncü şirketleri arasında yer almaktadır. Okan Yüksel, Medya Akademi’nin yanı sıra İstanbul Okan Üniversitesi‘nde Yeni Medya, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümlerinde ders vermektedir.


Giray Batıtürk, blockchain, yapay zeka, bankacılık, telekomünikasyon, havayolu endüstrisi, perakende gibi bir çok farklı sektörde 9 yıllık UX/UI Tasarımı ve Proje yönetimi deneyimine sahip olan Giray Batıtürk, tasarımlarında projenin başlangıcından bitişine kadar olan güçlü bir iş zekası ve süreçler yaratmıştır.

Bu doğrultuda yüksek getirili web ve mobil uygulamaları için estetik ve kullanışlı çözümler oluşturarak etkin bir liderlik ile başarılı projeleri faaliyete geçirmiştir.

Medya Akademi bünyesinde kullanıcı deneyimi tasarımı alanında eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunan Giray Batıtürk, bugüne kadar Koç Holding, Türk Hava Yolları, EnerjiSA, Anadolu Jet, Edenred, Ziraat Bankası, İGDAŞ ve Decathlon’un da aralarında bulunduğu onlarca şirketin ux süreçlerinin iyileştirilmesine katkıda bulunmuştur.

Programın Kazanımları

Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi’ni tamamladığınızda kazanacağınız yetkinlikler:

  • Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme ve Uygulayabilme
  • Sosyal Medya Hesaplarını Yönetebilme ve Raporlama
  • Dijital Mecralar İçin Metin, Görsel ve Video Hazırlayabilme
  • Google Ads, Profesyonel Facebook ve Instagram Reklam Platformlarını Kullanabilme
  • Web Sitesi Kurulumu, Tasarımı ve SEO Ayarlamlarını Yapabilme

Bu Programa Dahil Olan Hizmetler

Medya Akademi’den alacağınız eğitim aşağıdaki hizmetleri de kapsar:

  • 36 Saat Uygulamalı, Canlı Eğitim (Yüz Yüze Eğitim)
  • Basılı ve Dijital Eğitim Materyalleri (Eğitim Kitabı vd.)
  • QR Code ve Özel Sertifika No İçeren Türkçe, İngilizce Katılım Sertifikası
  • Medya Akademi Destek Üyeliği (1 Yıl)
  • Sonraki Eğitim Programları İçin 500 TL İndirim Çeki

Katılımcı Görüşleri ve Değerlendirmeler

Ücretlendirme ve Ödeme Seçenekleri

Medya Akademi Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı 22.500TL (KDV Dahil) olarak ücretlendirilmektedir.

Tüm kredi kartlarına vade farkıyla 2, 3, 6, 9 ve 12 taksit yapılabilmektedir.

Detaylı Bilgi Talebi

Eğitim programlarımız hakkında detaylı bilgi almak için Medya Akademi Ankara Ofisi ile 0(312) 419 66 42 numaralı telefondan iletişim kurabilir veya iletisim@medyaakademi.com.tr e-posta adresini kullanabilirsiniz.

Detaylı Bilgi Talebi Formu ile iletişim bilgilerinizi iletirseniz, ekibimiz en geç 24 saat içerisinde sizinle iletişime geçecektir.

    Nasıl yardımcı olabiliriz?

    Destek ve hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için ekibimizle iletişim kurun.

    Başta Kurumsal İletişim, Pazarlama ve Satış departmanları olmak üzere tüm birimlerimizde, Medya Akademi’den “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya” eğitimi aldık. Eğitim programları Medya Akademi koordinatörü Okan Yüksel tarafından başarılı bir şekilde gerçekleştirildi. Medya Akademi’den aldığımız eğitim ve reklam danışmanlığı hizmetleri sonrasında kurumsal sosyal medya hesaplarımızda ve tüm dijital mecralarda itibar yönetimi ve görsel iyileştirmeler yaparak yurt içi ve dışındaki müşteri dönüşümlerini artırdık.

    Meryem Kocabay
    Kurumsal İletişim Müdürü, OMS Vibro Hammer