Açıklama
“Dijital pazarlama kavramına bakış açınız, geleceğinizi olumlu ya da olumsuz etkileyecek en önemli etken olabilir. Bu sizin için geçerli bir önerme olduğu gibi; tüm kurum, kuruluş ve şirketler için de geçerli.”
Tüm Boyutlarıyla Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya kitabı, T.C. Başbakanlık, T.C. Millî Savunma Bakanlığı, Anadolu Ajansı, İstanbul Okan Üniversitesi, Al Jazeera ve Medya Akademi gibi birçok kurum ve kuruluşta görev alan Okan Yüksel tarafından yazıldı.
Dijital pazarlama ve sosyal medya alanında birçok ulusal ödülün de sahibi olan Okan Yüksel, altı üniversitede dijital pazarlama, sosyal medya ve iletişim alanlarında ders ve konferanslar verdi.
Okan Yüksel’in profesyonel deneyimlerini, güncel bilimsel araştırmalarla harmanlayarak ve çok sayıda uygulamaya da yer vererek sunduğu bu kitap, herkes için önemli bir rehber niteliğinde.
İÇİNDEKİLER
Dijital Çağ ve Dijital Pazarlama Dijital Pazarlamanın Temelleri Sosyal Medya ve Web 2.0 YouTube ve Video Paylaşım Ağları Kapalı Sosyal Ağlar Sosyal Medya İçerik Yönetim Sistemleri Sosyal Medya ve Raporlama Kurumsal Web Sitesi ve E-Ticaret Bloglar ve Video Bloglar Web, E-Ticaret Sitesi ve Blog Hazırlama | Kullanıcı Deneyimi (UX) Tasarımı ve Mobil Uyumluluk Search Engine Optimization (SEO) Podcast ve İnternet Radyoculuğu E-Mail Marketing Dijitalde Müşteri İlişkileri Yönetimi, CRM Dijital Reklamcılık ve Etkili Reklam Uygulamaları Dijital Pazarlama İş Akışı Dijital Pazarlama Stratejisi Dijital Mecralar İçin Metin Yazarlığı Dijital Mecralar İçin Video ve Kurgu Dijital Mecralar İçin Görsel Hazırlama Dijital Pazarlama ile İlgili Google Servisleri “Türkiye’de Gençler ve Sosyal Medya” Araştırması Terimler Sözlüğü |
Not: Medya Akademi’nin sertifikalı ve online “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı” eğitimleri devam ediyor. Eğitimlerimiz hakkında detaylı bilgi almak için tıklayın: www.medyaakademi.com.tr/egitim-programlari/dijital-pazarlama-ve-sosyal-medya-egitimi-online