
Program Detayları
- Konu Sayısı 69
- Testler 0
- Program Süresi 10 week
- Eğitim Seviyesi Temel ve Orta Düzey
- Eğitim Dili Türkçe
- Kontenjan 6
- Değerlendirme Var
Programın Amacı
Medya Akademi’nin Online ve Canlı E-Ticaret ve E-İhracat Programı, katılımcılara teorik bilgi ve uygulama deneyimini bir arada sunar.
- Teorik bilgilerle, katılımcılara WordPress, WooCommerce, e-ticaret ve dijital pazarlamayla ilgili gerekli bilgi birikimi sağlanır.
- Uygulamalarla, katılımcıların WordPress içerik yönetim sistemini (CMS) kullanarak web sitesi oluşturması, WooCommerce ile e-ticaret özelliklerini kullanması ve e-ticaret sitelerini kendilerinin yönetmesi sağlanır. Dijital pazarlama uygulamaları ile e-ticaret sitelerinin dijital mecralarda pazarlanması uygulamalı olarak yapılır.
Gerekli teorik bilgi ve uygulama deneyimi kazanan katılımcıların, kendi çalışmalarını da yaparak e-ticaret alanında gerekli bilgi ve deneyime sahip olması; piyasada ihtiyaç duyulan e-ticaret uzmanı talebini karşılamaları amaçlanmaktadır.
Katılımcılar kendi e-ticaret sitelerini yapmış ve dijital pazarlama stratejilerini oluşturmuş olarak programı tamamlarlar.
Program İçeriği
Medya Akademi E-Ticaret ve E-İhracat Uzmanlığı Sertifika Programı; WordPress ve WooCommerce ile e-ticaret sitesi kurulumu, Türkiye’deki pazaryerleri, e-ihracat ve yurt dışındaki pazaryerleri ile e-ticaret için dijital pazarlama bölümlerinden oluşmaktadır.
Programın e-ticaret sitesi kurulumu bölümünde katılımcılar dünyanın en çok tercih edilen içerik yönetim sistemi WordPress ve WooCommerce ile e-ticaret sitesi kuracaklardır. Bu web sitesinin e-ticarete hazır hale getirilmesi uygulamalı olarak işlenecektir.
Programın sanal pazaryerleri aşamasında Trendyol, Hepsiburada, Amazon, eBay, Etsy platformları anlatılacak ve bu platformlarda kullanıcıların satışlarını artırmaya yönelik eğitim verilecektir.
E-ihracat bölümünde Türkiye’den yurt dışına ürün ve hizmet satışının nasıl ve hangi platformlardan yapıldığı, detaylı olarak anlatılacaktır.
Son bölüm olan “e-ticaret için dijital pazarlama” aşamasında ise e-ticaret yaparken dijital pazarlamadan nasıl yararlanılabileceği detaylı olarak ele alınacaktır.
Program içeriği hakkında detaylı bilgiye, sayfanın üst kısmında yer alan “Program İçeriği” sekmesinden erişebilirsiniz.
Programın Gün ve Saatleri
Medya Akademi “E-Ticaret ve E-İhracat Programı” hafta içi yapılmaktadır.
Hafta içi programı, 7 Nisan 2021 Çarşamba günü başlayacaktır. Dersler haftada iki gün (Pazartesi – Çarşamba günleri) 20.00 – 22.00 saatleri arasında yapılacaktır.
Program toplam 36 seminer saati sürmektedir.
— Hafta İçi Gruplar —
II. Grup: Pazartesi – Çarşamba: 20.00 – 22.00 (Başlangıç, 7 Nisan 2021 – Son Ders, 7 Haziran 2021) (Kontenjan Var)
Sınırlı Katılımcı Sayısı
Programlardan mümkün olan en iyi verimin sağlanması için gruplarda katılımcı sayısı 10 kişi ile sınırlıdır.
Programlar, online olarak, eğitmenlerin canlı yayınları ile en fazla 10 katılımcı ile yapılmaktadır.
Sertifikasyon
Medya Akademi’nin “E-Ticaret ve E-İhracat Programı”na düzenli olarak katılan kişiler “E-Ticaret ve E-İhracat Uzmanlığı Sertifikası” almaya hak kazanırlar.
Eğitim Koordinatörü
Tüm sertifika programları Medya Akademi’nin alanında uzman ve deneyimli ekibi tarafından verilmektedir.
E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı, uzman Tuğrul Sarıkaya ve Medya Akademi kurucusu Okan Yüksel tarafından verilmektedir.
Tuğrul Sarıkaya:
Tuğrul Sarıkaya Uludağ Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi eğitimini tamamladıktan sonra, yine ayni üniversitede yüksek lisans eğitimine başladı. Sonrasında dil eğitimi almak üzere Amerika’ya gitti. Dil eğitimini takiben City College of San Francisco’da Web Development (Web Geliştirme) eğitimi aldı ve ilk e-Ticaret girişimi olan Recro Garage Inc.’i başlattı. Recro Garage’da üst düzey bir e-Ticaret içerik yönetim sistemi olan Magento’yu deneyimledi ve ihtiyaçları doğrultusuna programladı.
Türkiye’den deniz yoluyla getirttiği otomotiv ürünlerini, kurmuş olduğu Magento temelli sistem üzerinden Amazon ve eBay kanallarında eş zamanlı olarak pazarladı. Dört yıl boyunca San Francisco’dan yürüttüğü Recro Garage Inc. şirketini Houston merkezli bir şirkete sattı. Belirli bir sure Houston’da çalıştıktan sonra California’ya dönerek arzuladığı biçimde video prodüksiyon işlerine yöneldi. Kurucusu olduğu 35Video LLC, hızlı bir sekilde beklenen başarıyı gösterdi. Dünyanın en büyük yeme/içme organizasyon şirketlerinden olan ISS Guckenheimer’in görsel programlarını yürüttü. Silikon Vadisi’nde çok uluslu bir start-up olan Vizru’nun açıklayıcı görsellerini tasarladı. Birçok restoran ve işletmenin görsel tanıtım çalışmalarını yürüttü. Ekibiyle beraber yarattığı “wedding videografi” çalışmaları dünyanın en büyük düğün organizasyon platformu theKnot tarafından 2020’nin en iyi videocusu ödülüne layık görüldü.
Tuğrul Sarıkaya, 2020 yılında Türkiye’ye dönmüş olup, San Francisco’da Balkan kültürü ve müziğine karşı gösterilen yoğun ilgiyi konulaştırdığı Balkancisco belgeselinin kurgusunu tamamlamaktadır. Edinmiş olduğu girişimcilik, e-ticaret, görsel pazarlama ve türlü hayat deneyimini Medya Akademi çatısı altında paylaşmakta ve proje koordinatörlüğü görevini yürütmektedir.
Okan Yüksel:
Okan Yüksel; Uludağ Üniversitesi’nde Uluslararası İlişkiler, Anadolu Üniversitesi’nde Medya ve İletişim öğrenimi gördü.
Dijital pazarlama ve sosyal medya alanlarında birçok ödülün sahibi olan Okan Yüksel, ulusal ve uluslararası medya kuruluşlarının sosyal medya ekiplerinde yer aldı. Birçok ulusal ve uluslararası medya kuruluşunun sosyal medya hesaplarının kuruluşunu, yönetimini koordine etti. Al Jazeera, Anadolu Ajansı gibi medya kuruluşlarının yanı sıra T.C. Başbakanlık ve Millî Savunma Bakanlığı gibi kurumlarda sosyal medya danışmanı ve sorumlusu olarak görev aldı.
Okan Yüksel’in Türkiye’deki pek çok üniversitede ders kitabı olarak okutulan “Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Uzmanlığı“, “İnternet Gazeteciliği ve Blog Yazarlığı” ile “YouTube ve Video Blog Rehberi” adlı kitapları bulunmaktadır.
Okan Yüksel, halen “Türkiye’nin yeni medya okulu” Medya Akademi‘nin koordinatörlüğünü sürdürmektedir. Medya Akademi, 2015’ten bugüne dijital pazarlama ve sosyal medya alanında Türkiye’nin öncü şirketleri arasında yer almaktadır. Okan Yüksel, Medya Akademi’nin yanı sıra İstanbul Okan Üniversitesi‘nde Yeni Medya, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümlerinde ders vermektedir.
Ücretsiz Danışmanlık Hizmeti
Medya Akademi E-Ticaret ve Dijital Pazarlama Uzmanlığı Sertifika Programı’nı başarıyla tamamlayan tüm katılımcılar, Medya Akademi uzmanlarının yer aldığı WhatsApp ve Telegram gruplarına dahil edilirler.
Sadece öğrencilerin katılabildiği bu gruplarda, uzmanlarımız 1 yıl boyunca öğrencilerden gelen soruları yanıtlarlar ve onlara ücretsiz danışmanlık hizmeti sunarlar.
Medya Akademi’nin danışmanlık hizmeti sunduğu 3 uzmanlık grubu bulunmaktadır: Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya; E-Ticaret; WordPress ve Web Tasarım. Öğrencilerimiz diledikleri gruplara dahil olabilmektedir.
Ücretlendirme
Medya Akademi E-Ticaret ve E-İhracat Sertifika Programı 2.250TL (KDV Dahil) olarak ücretlendirilmektedir. (Ücrete %10 indirim uygulanmıştır.)
Tüm kredi kartlarına vade farksız 6 taksit imkanı sunulmaktadır. Vade farkıyla 9 ve 12 taksit yapılabilmektedir.
Detaylı Bilgi Talebi
Detaylı bilgi ve kayıt için Medya Akademi Ankara Ofisi ile 0312 419 66 42 numaralı telefondan iletişime geçebilirsiniz. Programa doğrudan kayıt için web sitemizin sağ üst köşesindeki “Online Kayıt” butonuna tıklayınız.
Dilerseniz aşağıdaki formu doldurarak, ekibimizin sizi e-posta ve telefon ile bilgilendirmesini sağlayabilirsiniz.
E-Ticarete Giriş
Türkiye’de E-Ticaret
Türkiye’de Pazaryerleri
Türkiye’deki Pazaryerlerinde Hesap Açılışı
Türkiye’deki Pazaryerlerinde Ürün Yükleme ve Satış
- Ürünler Sisteme Nasıl Yüklenir?
- Pazaryerlerinde Algoritma ve Sıralama Mantığı
- Ürün Yüklerken Dikkat Edilmesi Gerekenler (Başlık, Görsel, Açıklama vs.)
- Pazaryerlerinde Rekabet Olanakaları ve Yöntemleri
- Pazaryerlerinde Fiyat Belirleme
- Pazaryerlerinde Kâr/Zarar Hesabı
- Pazaryerlerinin Ödeme Süreleri ve Koşulları
Türkiye’deki Pazaryerlerinde Kargo ve İade Süreçleri
Kendi E-Ticaret Sitenizin Kurulumu
E-Ticaret Ödeme Yöntemleri ve Süreçleri
E-Ticaret Entegrasyon Sistemleri
Muhasebe Süreçleri
Sınır Ötesi E-Ticaret
E-Ticarette Dijital Altyapı
Uluslararası E-Ticaret Pazarı ve Pazaryerleri
Sınır Ötesi E-Ticaret Süreç Yönetimi
E-Ticaret ve SEO
E-Ticaret ve Dijital Pazarlama
E-Ticaret ve Kullanıcı Deneyimi (UX) Tasarımı
0.00 ortalama puan, 0 değerlendirme için.